tisdag 15 april 2014

Sista dagen för ansökan om utbildning till hösten 2014

IDAG ÄR DET SISTA DAGEN FÖR ANSÖKAN TILL HÖGSKOLAN! Har du inte anmält dig än gör du det här: Antagning.se. Och tänk nu på så att det blir helt rätt ordning på alla val. Och ställ dig i alla bostadsköer du kan hitta (på orter som är intressanta för ditt studieval)!

Nu börjar det. Detta är första steget i ditt nya liv. Eller nygamla, kanske? Mitt liv kommer nog bli väldigt nytt, oavsett vilken utbildning jag kommer in på. Flytta hemifrån. Skaffa mig ett eget liv och få bestämma över mig själv. Äntligen. Fast ändå sorgligt. Kommer sakna många här hemma, och tryggheten. Men här kan jag inte stanna resten av livet, för jag ska ju till Stockholm och bli arkitekt. Var ska du?

Eller? För mig ligger det nog något i det...

EDIT: FRAMFLYTTAD DEADLINE TILL OCH MED 2014-04-16!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar