onsdag 21 maj 2014

Bok-Onsdag: "Kära syster" av Tawni O'Dell... or not

Mina bok-onsdagar börjar tryta, eller tryta och tryta, men jag har svårt att hitta böcker som jag läst och vill skriva om. Dessutom håller jag på med en bok: "Kära syster" av Tawni O'Dell, och den är visserligen ganska bra, med en spännande story, men jag fastnar inte i den. Den är inte prioriterad. Så jag har bara kommit halvvägs efter ett par, eller tre, månaders läsning, inte alls bra.

Egentligen kan jag ta mig igenom en bok i veckan, om det är bra böcker, men nu har jag ingen motivation. Jag lever på gamla meriter när det gäller bok-onsdagarna. Jag hoppas att ni kanske har lite förståelse, och att när sommaren kommer ska jag försöka ta tag i mitt läsande och mina böcker igen. Och gå en ordentlig runda på biblioteket.

Men nu, innan studenten, blir det andra bullar gällande bok-onsdagarna. Kanske blir det en och annan bok, men inget jag garanterar. Jag hoppas du tycker det är kul och intressant att följa min blogg i alla fall.

Bild från Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar