lördag 10 maj 2014

En månad kvar till studenten!

Idag är det lördag och endast en månad kvar till studenten. Helt galet. Det är ännu mer galet är faktumet att jag endast har 13, eller 12 egentligen, skoldagar kvar i gymnasiet, sen är jag klar. KLAR! Hur är det möjligt? Var tog tiden vägen?

Jag vet att jag tjatar om mitt nya liv, och att jag ska flytta hemifrån. Men det är det min värld just nu uppfylls av. Det har varit en dröm och en fantasi så länge, och det känns helt galet att det snart är verklighet.

Min utbytesstudent åker hem imorgon. Och idag ska vi bland annat spela Laserdome, äta ute och umgås allihop (alla svenskar och fransmän som varit med i utbytet). Det ska bli trevligt. Dock har jag dragit på mig en förkylning, vilket inte alls känns bra. Varken för sena kvällar, Laserdome, eller Blodomloppet  på tisdag. Men jag tänker köra och göra mitt bästa. Jag hade tänkt att jag skulle träna imorgon, en mil, så snabbt jag kan. Men jag vågar nog inte med förkylningen. Jag hoppas den är över helt till på tisdag istället.

Och så ska jag klara milen under timmen! (Och hata förkylningar!)

Peace.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar