lördag 17 maj 2014

Vilken är min stil?

Jag skulle vilja ha en tydlig klädstil, och just nu känns det mest som om jag fumlar runt bland H&M, second hand och kläder jag ärvt. Lite Lindex också kanske. Men vad är min stil? Jag älskar det som är lite classy, men även tanken med second hand. Och så färgstarka detaljer.

En svart powerklänning, med ärtgröna strumpbyxor, ljusa Doctor Martins boots, en ljus kavaj och en snygg väska till det. Varför inte? Eller är det verkligen jag? Hmm. Jag skulle vilja vara lite mer skjortor och kavajer, istället för stickade koftor. Eller? Gaaah. Jag vet inte vad jag vill. Men jag vill ha en stil på kläder som jag trivs med, som är enkla, men ändå färgglada. Kläder som jag skulle se representabel ut i, och som ändå är bekväma. Stiligt, men ändå enkelt och bekvämt.





Jag vill ha! Eller. Jag vet inte. Jag är i alla fall trött på mina kläder som jag har nu, supertrött. Jag vill förnya mig lite. Men till vad, och hur? Jag tror i alla fall att jag har snöat in lite på klänningar, och strumpbyxor. Både bekvämt, kvinnligt och classy (beror lite på), precis som jag vill ha det.

Klänningen kan du köpa HÄR.
Strumpbyxorna är från Lindex.
Väskan är från Michael Kors (Google)
Och skorna från Doctor Martens (Google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar