lördag 14 juni 2014

Firar med en vecka i Grekland

Nu har jag, förutom att ha bränt av fyra studenter på en vecka, också klarat av tre år i den svenska gymnasieskolan. Jag är klar, jag är färdig och jag är en nybakad student. Äntligen. På ett sätt, och på ett annat sätt känns det pirrigt, nervöst och spännande, för det är nu livet börjar. Det är nu jag på allvar börjar spara pengar till att flytta hemifrån. Det är nu jag på allvar letar bostad i Stockholm. Det är nu jag på allvar försöker strukturera min framtid.

Men först... SÅ SKA JAG EN VECKA TILL GREKLAND! Wiho! Idag åker vi! Jag har längtat så fruktansvärt länge på det här, men har samtidigt svårt att förstå att det verkligen är över, och att jag nu ska få åka på semester...

Här på bloggen blir det lite schemalagda inlägg, och kanske något bloggande på plats om det går.

Nu ska jag bara njuta av livet. Gör det du med, det är du värd!

Bild från Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar