onsdag 16 juli 2014

Förlåt för igår...

Det händer mycket i mitt liv just nu, och jag är ledsen att jag inte kan uppdatera här på bloggen ordentligt, nu när ni verkar vara lite fler som är intresserade och förhoppningsvis inspirerade av det jag skriver.

Igår var det väldigt mycket. Jobbade först på mitt sommarjobb på Lantmännen från 7.00-15.30, och sedan 17.00-21.30 på restaurangjobbet. Jag insåg dock idag efter en varm dag med för lite vatten att jobba så otroligt mycket som igår inte är optimalt för hälsan. Huvudvärken för en timme sedan var total, illamåendet också, trodde nästan det var migrän på gång.

Men nu ska jag lugna ner mig. Och förhoppningsvis stretcha lite, och utför lite yoga. Huvudvärken gick över i bilen på väg hem från samtal som behövdes.

Det kommer antagligen upp en "Today's Workout" lite senare här på bloggen. Men jag lover inget, jag tar dagarna lite som de kommer.


Hoppas ni har mått bättre idag än jag. Kram till alla där ute som behöver det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar