lördag 5 juli 2014

Shopping!

Jag är inte den som handlar kläder speciellt ofta precis. Jag köper det jag behöver och sen får det vara nog. Och känner jag mig osäker så skippar jag hellre inköpet. Impulsköp är inget för mig. Men så har jag länge varit sugen på att förnya garderoben. Och som jag skrivit tidigare är jag sugen på stilar så som "office wear", feminint, rockigt och grafiskt. Gillar alla dessa delar starkt.

Och på New Yorker hittade jag två kjolar, två korta linnen och en svart kavaj. Jag brukar annars inte gilla New Yorker eftersom jag har fått för mig att deras grejer är av lite sämre kvalitet. Men det kanske bara är jag som inbillar mig.

Förutom det köpte jag lite smågrejer på H&M, bland annat en spray som ska få nagellacket att torka fortare. Undra om det fungerar... Och sen var jag inne på Cervera och köpte en gjutjärnsgryta från Le Creuset, nedsatt med 800 kronor på grund av rean, och så hade jag presentkort, så det blev inte så farligt.
































Nu ska jag laga mat! Hungrig värre. Kanske kycklingrisotto? Det låter gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar