söndag 20 juli 2014

Thailand?

Jag har blivit sjukt sugen på att resa! Resfeber efter London, Frankrike och Korfu bara i år kanske? Jag vill till Asien, inte minst Thailand och länderna där omkring. Och så är jag sugen både på att resa både på en slappe-semester och på en back-packer-resa. Kanske kan jag kombinera dessa? Och ska jag verkligen resa själv? Ja, jo, nej, jag vet inte. Jag vet i alla fall inte vem jag skulle vilja resa med... Och så vill jag ju vara borta ett bra tag, 3-4 veckor. Och när ska jag klämma in det med arkitektstudier?

Detta tål att fundera på. Och så måste jag ju hålla hårt i min pengar nu. Inte köpa en massa onödiga saker, ska jag resa kostar det ju pengar...

Jag hittade straytravel.asia på nätet. Är det någon som hört något om det? Visserligen kostar det en hel del pengar, men det hade varit så sjukt häftigt! Dock så är det ett amerikanskt företag, som jag förstått det, och jag vet inte om en som svensk skulle kunna åka med dem...

Jag vill resa! (Oj, vad miljövänligt...)

Bilden är tagen HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar